04.12.2013

Museum & shopping in Copenhagen ♥

Hej piger. I dag har jeg været med, mit tema fag i københavn. Hvor vi skulle på et kunst museum, det var faktisk hyggeligt. Men også en smule kedeligt! Der efter fik en lille halv time til at shoppe. Vi besluttede os, så for at gå i H&M. Hvor jeg købte de her 3 ting til 100 kr i alt. Der var tilbud på t-shirten og de to halskæder. Jeg plejer ikke, at købe kopper o.s.v Men jeg kunne bare ikke stå for den her. Den her kop, den var bare så sød! Jeg købte den i H&M home til 40 kr. Hvad syntes i om mine køb, har i det selv?

4 kommentarer:

Nivikka sagde ...

Jeg er helt vild med den der kop! Når jeg en dag flytter hjemmefra, har jeg en idé om, at jeg bare vil have en hel masse forskellige kopper, og jeg søger evig kop-inspiration, haha :) Skøn blog du har btw!

Cille ♡ sagde ...

Tak. Den er altså også vil sød. Også kun 40 kr det jo mega billigt. Lige nu bruger jeg den til stearinlys <3.
Åhh, mange tak søde dig!

Kathrine Johansen sagde ...

Den kop der, den kan jeg godt lide, altså! :-).

Amalie Fernande sagde ...

Er også helt vild med koppen, 40 kr. er jo ingenting! :-)

www.amaliefernande.blogspot.dk