01.03.2014

E.L.F and eyshadow


Hej piger! I går da jeg var i byen købte, jeg den her lækre fra øjenskygge palette Eyeshadow Haiti Gray den har nogle vild flotte farver. Jeg fandt den i en kæmpe kineser butik hvor de har så meget forskelligt makeup, som er rigtig godt og holder længe. Jeg er ret overrasket over, hvor godt deres makeup egnelig er. Troede bare det var sådan noget, pjat men det er virkelig godt. Sener da jeg var ude og handle, med min mor fik jeg disse to E.L.F produkter en concealer og Wet gloss Lash & Brow Clear Mascara. De er virkelig gode, og det var frit valg 20 ,- for en masse af deres produkter over i føtex. Jeg er super godt tilfreds, med de her produkter som jeg har fået, jeg vil hel klart prøve flere af deres produkter.
 Har i prøvet nogle af E.L.F produkterne? kys

4 kommentarer:

Julie sagde ...

Er selv glad for deres mineral pudder, som jeg bruger hver dag :) Ellers nogle smukke farver der er i denne palette :)

Cille ♡ sagde ...

Den vil jeg gerne prøve :) syntes faktisk det produkter er gode! <3

Mia sagde ...

Ja, jeg kender til mange af e.l.f produkterne. Skønne produkter!
♡ Ser i øvrigt ud til at være en lækker palette, laver du swatches af den? :)
Knus ♥ www.blogaboutmia.com

Kathrine Johansen sagde ...

Sikke en lækker Palette, med super fine farver som jeg godt kan lide! :-)

Knus
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/