01.03.2014

Goodiebox #5 febuar 2014

Hej piger! Jeg var i går efter skole, taget i byen for shoppe. Da jeg fik en besked om at min goodiebox kunne hentes på posthuset. Så jeg tog min gåben og gik ned og hentede den. Jeg er ret tilfreds med den, i den her måned. Jeg har desværre allerede spist lakridserene og afprøver peel of masken. Jeg er overrasket over hvor god den egnelig er, men man skal nok havde sådan en på nogle gange om ugen. Jeg glæder mig meget til at prøve Be Blushious. 

Hvad er der med i månedens goodiebox?
Percy & Reed No Fuss Fabolousness Dry Conditioner150 ml koster 110 ,-
Plaisir Shower Cream Sensitive Skin 220 ml koster 79,95 ,-
Jorgobé White Tea Balancing Cream50 ml koster 168 ,-
Jorgobé The Original Black Peel Off Mask - 100 ml 198 ,-
Teeez Trend Cosmetics Be Blushious - Full size koster 180,60 ,-
Eucerin Aquaporin Lotion Rich - 400 ml koster 104,96 ,-
Malaco Viva Lakrids - 130 gr koster 19,95 ,-

Hvad syntes i om månedes goodieboxen? kyys

Ingen kommentarer: