25.05.2014

Giveaway | Yves Rocher Parfume

Hej piger, Er i klar på en lækker giveaway? For er har i chancen for at vinde, den her lækre sommerparfume fra hjemmesiden Yves Rocher.  Jeg har den selv og den dufter så godt! I kan finde den her.  Jeg syntes selv den har duften, af mange forskellige blomster. I kan vinde den med 30ml.
Så vis i er ligesom mig der elsker at dufte godt, når i skal i skole, på job eller til fint selskab, skal i bare følge mine regler jeg skriver til jer, så i automatisk med i konkurrencen om denne her skønne parfume. 


Regler for at kunne deltage:
1. Like mine facebook siden her
2. Følg min bloglovin + lav et hjerte her
3.  Skriv i kommentaren jeres navn og E-mail

Jeg slutter den  på min 18 års fødseldag d. 3 august klokken 20.00.. 

34 kommentarer:

Pia Hansen sagde ...

WHAUUUU SIKKEN EN LÆKKER KONKURENCE DU HOLDER den kunne jeg godt tænke mig at deltage i - jeg kunne oegså godt tænke mig at dufte dejligt <3 SMILER STORT :-)

Kærlig Hilsen
Pia Hansen
missangelph@gmail.com

Heidi Christensen sagde ...

Ih, krydser mine fingre! Den dufter sååå godt og jeg har ligeså lige brugt min sidste sjat parfume, så jeg håber <3

/Heidi Christensen
heidi1608(a)hotmail.com

Alexandra sagde ...

Håber jeg skulle være så heldig! <3

Alexandra Kasper
druekasper@hotmail.com

Lis Vinter sagde ...

Hjertelig tillykke med de 18 år d. 3 august !

Mia sagde ...

Jeg er med :) Vil overraske min mor med den, hvis jeg vinder <3

Mia
miasunivers@hotmail.com
www.blogaboutmia.com

Kathrine Johansen sagde ...

Jeg er med, sikke en skøn konkurrence! :)

Kathrine Johansen
lillekathriine@hotmail.com

Annesofie Larsen sagde ...

Annesofie kjeller Larsen <3

fiekjeller@hotmail.com

Anonym sagde ...

Vil rigtig gerne dufte godt! :) Fra Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com ;) <3

Line Find-Andersen sagde ...

Alt er fulgt og liked. :)

- Line Find-Andersen
viploh@msn.com

Maria Seidelin sagde ...

Smider et lod i puljen :)

Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

Anonym sagde ...

deltager med glæde :)

Kærligst Maria Suzette Vergmann - maria.vavle@gmail.com

Minela sagde ...

Jeg elsker den parfume, og vil med glæde gerne eje den igen. Så jeg krydser fingre :)

minela96@hotmail.com

Anonym sagde ...

wow den er lækker og deltager af hjertens glæde og kunne godt tænke mig at dufte så godt hver dag :-)
knus kram
Jane Tvede
Jane@team-tvede.eu

Malene sagde ...

Ihh den vil jeg gerne prøve :)

Malene Grove
succes@mail-mig.dk

Karina schrøder sagde ...

Super lækker give away, ville være skønt at gå sommer i møde og dufte så skønt <3

Karina Holse Schrøder
karina@hemmelig.dk

Anonym sagde ...

Åh, I'm SO in! <3
Gitte Seloy
gitte.seloy@hotmail.com

pia sroka sagde ...

Den ville jeg gerne vinde,lækker duft.
piastulle@hotmail.com

Julie Reich sagde ...

Deltager! <3
Julie Reich - juliereich99@gmail.com

Anna Hansen sagde ...

Det ville da være lækkert at dufte godt til sommeren

Anna Hansen
offentliganna@gmail.com

Jytte Takahashi sagde ...

Det vil jeg gerne vinde <4
jytte777@gmail.com

Hosannah Jønsson sagde ...

Hosannah everlinganglin@gmail.com ❤️

Krummes Krummelurer / Christina sagde ...

Lækker konkurrence. Jeg deltager gerne :D

Christina
krumme.rand@gmail.com

Maria Ørum sagde ...

Ejjj den vil jeg gerne vinde :)
marialundpedersen@gmail.com

Helena sagde ...

Deltager neget gemte
Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

Emily anon sagde ...

Krydser fingre :D

emily.rasmussen@live.dk

Lene sagde ...

Lækkert! Krydser fingre :)
lene_mondrup@yahoo.dk

Louise kristensen sagde ...

Wow! <3

Louise.netpalads@gmail.com

The Fashion Dove sagde ...

Maria-j-1996@live.dk <3

Sine Olsen sagde ...

<3
sineolsen@ofir.dk

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en skøn give away.

Heidi W. N.
minsodeskat@yahoo.dk

Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2014/05/give-away-nr-66.html

Mia sagde ...

Skøn sommer giveaway :-)
Mvh Mia F
mia.henriette75@gmail.com

Erica sagde ...

Erica Schou
smukkeza@gmail.com

Louise Janner sagde ...

Er helt klart med :))

Louise Janner // Louisejanner@hotmail.com

Monica sagde ...

Lækker præmie :)

Mvh Monica
volcanokitten@outlook.com