06.06.2014

Dinner with my family


Hej piger! I dag har været en af de bedste dag længe. Jeg stå op og tager til mundtligt engelsk og kommer ud med en stort 7 tal..fedt... Kommer hjem og er overglad, hvor jeg finder ud af at der er sket noget fantastisk, i vores families daglig dag eller det sker snart! Jeg  må desværre ikke siger det lige nu, da det stadig er lidt hemmeligt. Men vi har så sluttede dagen af, med en tur på den nye resturant ” Nohas bøf”. Hvor jeg fik den lækreste nachos ret. Derefter tog vi, ned til stranden med min mormor og fik is. Så det har både været en god og hyggelig dag, Og som i jo nok kan se, er jeg over på bloggersdelight nu, og jeg er godt tilfreds. Som i kan se har jeg fået min day Birger Mikkelsen toilet taske hjem, men den er lille så jeg kan bruge den som en lille taske (den er fantastisk). Ha en god aften piger, kys

Ingen kommentarer: