10.08.2014

DAGLIG MAKEUP

Hej søde piger! JEG vil lige fortælle jeg lidt om min daglig makeup, som i kan se her på billede. Til hverdag plejer jeg ikke at bruge foundation, for det meste kun om vinteren. Men tog det med alligevel.
Jeg starte altid med at putte noget cream i ansigtet, for at makeuppen ikke kommer til at se dum ud. Derefter påfører jeg min eyebrow kit fra E.L.F også lægger jeg min mascara. Hvor jeg derefter påfører min concealer/mineral puder, derefter min E.L.F Bronzer og mineral puder til kinderne.
Hvilke makeup produkter bruger i, og hvad er jeres ynglings? 

4 kommentarer:

Louise Margrethe Frølich sagde ...

Fedt indlæg:)

Liiivelife.blogspot.dk

The Beautiful Mess sagde ...

Taaak!! ;-)

Emily sagde ...

Jeg bruger også selv elf. Det er super godt :)

fashiionistah.blogspot.dk

The Beautiful Mess sagde ...

Ja det er rigitg godt! :-)