07.10.2014

MY HAPPY DAYS

Hej piger! Selvom vejret her hjemem er noget møg, og man bare vil ligge under dynen og se tv-serie og læse blade.. Så er jeg bare super over glad. For har i dag fået et 7 tal i infoteknologi og selvfølgelig også lige et 12 tal i samfundsfag med to andre fra min gruppe. SÅ mig og min veninde fejrede det lige på McDonalds. Derudover så skal jeg i aften, lige i biografen med mine forældre og farmor. Glæder mig helt vil da vi skal ind og se fasandræbern.   
https://www.bloglovin.com/blog/12400207
 

4 kommentarer:

Benya Suwan sagde ...

Tillykke med de flotte karakterer!

benyasuwan.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Har hørt at fassandræberen skulle være rigtig god ;) og tillykke med karakterene!

Mariasschmidt.blogspot.dk

The Beautiful Mess sagde ...

Mange tak Benya :-)

The Beautiful Mess sagde ...

Maria - Den er virkelig virkelig god! :-) OG tak.